A Rea márka hivatalos boltja - zuhanykabinok, mosdókagylók, csaptelepek Ft

Ha a böngészőben engedélyezett a sütik használata, engedélyezettek ezen az oldalon. Bármikor lehetősége nyílik a beállítások, és ezáltal a sütik használatának módosítására.
Ha szeretne többet megtudni a Cookie Szabályzatról, kattints ide.

  OK
Lengyel Angol Német Cseh Köztársaság Francia Litván Orosz Román Szlovák Magyar Olasz Bolgár Ukrán Spanyol észt Horvát Lett Holland Montenegrói Szerb

:

A lazienka-rea.com.pl online áruház szabályzata

A lazienka-rea.com.pl online áruház szabályzata

• Információk a személyes adatok védelméről *
Przedsiębiorstwo Handlowe “Podlasiak” Andrzej Cylwik, székhelye Białystok, a gazdasági miniszter által vezetett központi nyilvántartásba és a Lengyel Köztársaság gazdasági tevékenységéről szóló nyilvántartásba bejegyezve, amelynek címe: a vállalkozás helye: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok és a kézbesítés címe: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-mail cím: biuro.rea@podlasiak.com.pl ezennel tájékoztatja, hogy az Európai Parlament rendeletének 2018. május 25-i hatálybalépésével kapcsolatban és a Tanács (EU) 2016/679 (2016. április 27.) a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46 / EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (az adatvédelemről szóló általános rendelet) ) (A továbbiakban: GDPR) személyes adatkezelőként kezelheti az adatait, ha megfelelő jogi alap van rá. Az üzleti tevékenység körével összhangban az Adminisztrátor különféle célokra dolgozza fel az Ön személyes adatait, de ez mindig a törvénynek megfelelően történik.
A fenti változásokkal kapcsolatban rendszergazdaként tájékoztatjuk Önt, hogy személyes adatainak kezelése a következő: 1. Lehetőség elektronikus szolgáltatások nyújtására és azok szerződéseinek a teljesítésére, az Ön részéről a vásárlások megfizetésének lehetőségével. – adatkezelés szükséges a szerződés teljesítéséhez (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont) 2. Regisztráció nélkül végrehajtott vásárlások kezelése – adatkezelés szükséges a szerződés teljesítéséhez (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja), 3. Panaszkezelés – adatkezelés szükséges a szerződés teljesítéséhez (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja), 4. A szolgáltatás minőségének javítása érdekében végzett elemző és statisztikai tevékenységek, a felhasználói viselkedés és tevékenység elemzése a felhasználói preferenciák megismerésének lehetőségével, – az adminisztrátor jogos érdeke (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja) , 5. Követelések megállapítása és érvényesítése, illetve ellenük való védekezés – a feldolgozás jogalapja – az adminisztrátor jogos érdeke (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja), amely a jogainak védelméből áll, 6. Telefonos és e-mailes kapcsolattartás lehetővé tétele az ügyféllel a megrendelés teljesítése vagy a tranzakcióval kapcsolatos kétértelműségek tisztázása céljából a P. H. “Podlasiak” Andrzej Cylwik ügyfélszolgálati irodája részéről.
Az alkalmazandó előírásoknak megfelelően az Ön adatait a fent említett célok vagy a tranzakció megkötéséhez közvetlenül kapcsolódó eljárás végrehajtásához szükséges ideig tároljuk.
A P.H. A “Podlasiak” Andrzej Cylwik, mint személyes adatainak adminisztrátora, teljes biztonságot és titoktartást garantál. Minden szakaszban lehetőséget adunk arra, hogy a személyes adatok tárolásával kapcsolatban többet megtudjon és azok kezelésébel tisztában legyen, miután előzetesen e-mailen kapcsolatba lépett Velünk a biuro.rea@podlasiak.com.pl e-mail címen, és egy erre jogosult személy adatait ellenőrizte.
Kérésére lehetőséget adunk arra, hogy visszavonja beleegyezését és teljes mértékben törölje a P. H. “Podlasiak” Andrzej Cylwik által tárolt személyes adatokat.
A P. H. “Podlasiak” Andrzej Cylwik garantálja a személyes adatok feldolgozásának és tárolásának biztonságát és teljes ellenőrzését.
A www.lazienka-rea.com.pl internetes áruházat az alábbi vállalat üzemelteti: *
• P. H. “Podlasiak” Andrzej Cylwik *
• székhelye: *
• ul. Przędzalniana 60 *
• 15-688 Białystok *
NIP-szám (adószám): 542-100-53-80; REGON: 050290967 *

Białystok város elnöke bejegyezte az üzleti tevékenység nyilvántartásába 29236M szám alatt,
A CEIDG listáján megtalálható: http://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/

A panaszokat a következő címre kell bejelenteni: reklamacje@lazienka-rea.pl
A technikai kérdéseket a következő címre kell elküldeni: bok@rea.pl
tel.: +48 857-337-777 *
Hétfő – Péntek 7:00 – 20:00 *
Levelezési cím: *
ul. Przędzalniana 6L *
15-688 Białystok *

személyes átvétel: hétfőtől péntekig 7:00 – 14:45 *

A következő szállítmányozó cégek szolgáltatásait vesszük igénybe: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). A megvásárolt árutól, annak sajátosságától, súlyától és méreteitől függően beállítjuk a megfelelő szállítót és a szállítás típusát. A futárok 8.00-16.00 között szállítanak csomagokat, a más időpontban történő kézbesítés csak a kézbesítő futár jóindulatának kérdése. Az útvonal és a kézbesítés pontos ideje csak a futártól függ. Emlékeztetjük arra, hogy 30 kg feletti csomagok esetében a futár nem köteles az árut a Vevő telephelyére vinni. Ilyen szállítmányokkal a futár az út infrastruktúrájának állapotát figyelembe véve a lehető legközelebb szállítja az árut a címzett épületébe. Ugyanakkor tájékoztatjuk Önt, hogy megvásárolható az áru a Vevő telephelyére való szállításának szolgáltatása bruttó 100 PLN összegben. Ilyen szolgáltatás megrendeléséhez a vásárlás után azonnal lépjen kapcsolatba velünk.

AZ ONLINE BOLT SZABÁLYZATA
LAZIENKA-REA.PL
TARTALOMJEGYZÉK:
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN
3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI
4. A TERMÉKÉRT VALÓ FIZETÉS MÓDJA ÉS HATÁRIDEJE
5. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGE, MÓDJAI, IDEJE ÉS ÁTVÉTELE
6. TERMÉKPANASZ
7. A PANASZOK RENDEZÉSÉNEK ÉS A KÖVETELÉSEK ELVÉGZÉSÉNEK MŰKÖDÉSI MÓDSZEREI, EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK
8. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA (2014. DECEMBER 25-től KÖTÖTT ELADÓ MEGÁLLAPODÁSOKRA VONATKOZIK)
9. VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
11. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS MINTÁJA
A www.lazienka-rea.pl online áruház gondoskodik a fogyasztók jogairól. A fogyasztó nem mondhat le a fogyasztói jogokról szóló törvényben biztosított jogokról. Azon szerződések melyek feltételei kevésbé kedvezőek mint a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései, azok érvénytelenek, helyükön a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései érvényesek. Ezért a jelen Szabályzat rendelkezései nem kívánják kizárni vagy korlátozni a törvény kötelező rendelkezéseivel rájuk ruházott fogyasztói jogokat, és az esetleges kétségeket a fogyasztó érdekéhez kell magyarázni. Abban az esetben, ha a jelen szabályzat rendelkezései nem felelnek meg a fenti rendelkezéseknek, ezek a rendelkezések irányadóak és alkalmazandók.
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
1.1. A www.lazienka-rea.pl címen elérhető online áruházat ANDRZEJ CYLWIK üzemelteti, amely PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE “PODLASIAK” ANDRZEJ CYLWIK néven vállalkozást bejegyezve a Lengyel Köztársaság gazdaságért felelős miniszter által vezetett központi nyilvántartásába és a Lengyel Köztársaság gazdasági tevékenységéről.szóló nyilvántartásba. A vállalkozás székhelyének címe: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok és a kézbesítés címe: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-mail cím: biuro.rea@podlasiak.com.pl.
1.2. Jelen szabályzat mind az online áruházat használó fogyasztóknak, mind a vállalkozóknak szól (kivéve a Szabályzat 9. pontját, amely csak vállalkozóknak szól).
1.3. A jelen Szabályzat rendelkezéseinek végrehajtásával kapcsolatban kezelt személyes adatok kezelője a Szolgáltató. A személyes adatok feldolgozása az Internetes áruház weboldalán közzétett adatvédelmi irányelvekben meghatározott célokból, mértékben és elveken alapul. A személyes adatok megadása önkéntes. Minden személynek, akinek személyes adatait a Szolgáltató kezeli, joga van ellenőrizni a tartalmukat, valamint joga van azok frissítésére és javítására.
1.4. Definíciók:
1.4.1. MUNKANAP – egy nap hétfőtől péntekig, a munkaszüneti napok kivételével.
1.4.2. REGISZTRÁCIÓS ŰRLAP – az online áruházban elérhető űrlap, amely lehetővé teszi felhasználói fiók létrehozását.
1.4.3. RENDELÉSI ŰRLAP – Elektronikus szolgáltatás, az online áruházban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a megrendelés leadását, különösen a Termékek hozzáadásával az elektronikus kosárba, és meghatározva az Értékesítési Szerződés feltételeit, beleértve a szállítás és a fizetés módját is.
1.4.4. ÜGYFÉL – (1) teljes cselekvőképességű természetes személy, és az általánosan alkalmazandó jogszabályok által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiség nélküli szervezeti egység, amelyet a törvény cselekvőképességnek ismer el; – aki értékesítési szerződést kötött vagy szándékozik megkötni az eladóval.

1.4.5. Polgári kódex – a polgári törvénykönyvről szóló, 1964. április 23-i törvény (Journal of Laws 1964, 16. sz., 93. tétel, módosítva).

1.4.6. FELHASZNÁLÓI FIÓK – Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató IKT-rendszerében a Szolgáltatás címzettje által biztosított egyedi névvel (bejelentkezési névvel) és jelszóval megjelölt erőforrások gyűjteménye, amelyben a Szolgáltatás címzettje által megadott adatok és az általa az interneten leadott megrendelésekről szóló információk találhatók.

1.4.7. HÍRLEVÉL – Elektronikus szolgáltatás, a Szolgáltató által e-mailben biztosított elektronikus terjesztési szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy az azt igénybe vevő összes Szolgáltatás igénybe vevője automatikusan kapja meg a Szolgáltatótól a Termékekkel, hírekkel és promóciókkal kapcsolatos információkat.

1.4.8. TERMÉK – az Online áruházban elérhető mozgatható tárgy, amely az Ügyfél és az Eladó között létrejött adásvételi szerződés tárgyát képezi.
1.4.9. FELTÉTELEK – az Online áruház alábbi feltételei.
1.4.10. ONLINE ÁRUHÁZ – a Szolgáltató online áruháza, mely a következő internetes címen érthető el: www.lazienka-rea.pl.
1.4.11. KERESKEDŐ; SZOLGÁLTATÓANDRZEJ CYLWIK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE “PODLASIAK” néven üzleti tevékenységet folytat ANDRZEJ CYLWIK bejegyezve a Lengyel Köztársaság gazdasági nyilvántartásába és a gazdasági tevékenységekre vonatkozó központi nyilvántartásba, a vállalkozás helyének címe: ul. Przędzalniana 60, 15-688 Białystok és a kézbesítés címe: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok, NIP 5421005380, REGON 050290967, e-mail cím: biuro.rea@podlasiak.com.pl.
1.4.12. ÉRTÉKESÍTÉSI MEGÁLLAPODÁS – az Ügyfél és az Eladó között az Internetes áruházon keresztül kötött vagy megkötött termékértékesítési megállapodás.
1.4.13. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁS – olyan szolgáltatás, amelyet a Szolgáltató elektronikusan nyújt a Szolgáltatás címzettjének az Online áruházon keresztül.
1.4.14. SZOLGÁLTATÁS FOGADÓJA – (1) teljes cselekvőképességű természetes személy, és az általánosan alkalmazandó jogszabályok által előírt esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy; (2). jogi személy; vagy (3) jogi személyiség nélküli szervezeti egység, amelyet a törvény cselekvőképességnek ismer el; – az Elektronikus Szolgáltatás igénybevételére vagy használatának szándékára.
1.4.15. FOGYASZTÓI JOGOK TÖRVÉNYE, TÖRVÉNY – 2014. május 30-i törvény a fogyasztói jogokról (Journal of Laws of 2014., 827. tétel, módosítva)
1.4.16. RENDELÉS – Az Ügyfél akaratnyilatkozata, amelyet a Megrendelési űrlapon keresztül nyújtanak be, és amelynek célja közvetlenül a termék értékesítési szerződés megkötése az eladóval.

2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ online áruházban
2.1. A következő elektronikus szolgáltatások állnak rendelkezésre az Online áruházban: Számla, Megrendelőlap és Hírlevél.
2.1.1. Felhasználói fiók – a Felhasználói fiók használata az Ügyfél két egymást követő lépésének elvégzése után lehetséges – (1) a Regisztrációs űrlap kitöltése és (2) a “Küldés” mezőre kattintás. A regisztrációs űrlapban a Szolgáltatás igénybevevőjének meg kell adnia a következő adatokat: név és vezetéknév, cím (utca, ház / lakásszám, irányítószám, város), e-mail cím, kapcsolattartó telefonszám és jelszó. Azok az Ügyfelek, akik nem fogyasztók, meg kell adni a cég nevét és az adóazonosító számát is.

2.1.2. Megrendelési űrlap – a Megrendelési űrlap használata akkor kezdődik, amikor az Ügyfél hozzáadja az első Terméket az Internetes áruház elektronikus kosarához. A megrendelés leadására azután kerül sor, hogy az Ügyfél összesen két további lépést teljesít – (1) a Megrendelési űrlap kitöltésével és (2) a Megrendelési űrlap kitöltése után az Online áruház webhelyén a “Megerősítem a vásárlást” mezőre kattintással – addig, lehetséges a bevitt adatok módosítása (ideértve a megjelenített üzenetek és az Online áruház honlapján elérhető információk követését). A Megrendelőlapon az Ügyfélnek meg kell adnia az Ügyfélről a következő adatokat: név és vezetéknév / cégnév, cím (utca, ház / lakásszám, irányítószám, város), e-mail cím, elérhetőségi telefonszám és az adásvételi szerződéssel kapcsolatos adatok: Termék / év, a Termék (ek) mennyisége, a Termék (ek) szállítási helye és módja, fizetési mód. Azoknál az ügyfeleknél, akik nem fogyasztók, meg kell adni a cég nevét és adóazonosító számát is.

2.1.2.1. Az elektronikus megrendelőlap használata ingyenes és egyszeri jellegű, és akkor ér véget, amikor a Megrendelést rajta keresztül adják le, vagy amikor az Ügyfél korábban nem állítja le a Megrendelést.

2.1.3. Hírlevél – a Hírlevél felhasználása a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével történik Felhasználói fiók létrehozásakor vagy megrendelés leadásakor – Fiók létrehozásakor vagy megrendelés leadásakor a Szolgáltatás címzettje feliratkozik a Hírlevélre.

2.1.3.1. Az Elektronikus Hírlevél Szolgáltatás határozatlan időre ingyenes. A Szolgáltatás címzettjének lehetősége van bármikor és okok nélkül leiratkozni a Hírlevélről (lemondani a Hírlevélről) egy megfelelő kérés elküldésével a Szolgáltatóhoz, ezt megteheti e-mailben a következő címre: biuro. rea@podlasiak.com.pl vagy írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.

2.2. A Szolgáltató által használt IKT-rendszerrel való együttműködéshez szükséges műszaki követelmények: (1) számítógép, laptop vagy más, internet-hozzáféréssel rendelkező multimédiás eszköz; (2) hozzáférés az elektronikus levélhez; (3) Internet böngésző: Mozilla Firefox 17.0 vagy újabb vagy Internet Explorer 10.0 és újabb, Opera 12.0 és újabb, Google Chrome 23.0 verzió. és újabb, a Safari 5.0-s és újabb verziói; (4) minimális képernyőfelbontás: 1024×768; (5) a sütik és a Javascript támogatás engedélyezése a webböngészőben.

2.3. A Szolgáltatás címzettje köteles az Internetes áruházat a törvényeknek és az erkölcsnek megfelelő módon használni, a Szolgáltató és harmadik felek személyes jogainak, szerzői jogainak és szellemi tulajdonának tiszteletben tartása mellett. A Szolgáltatás címzettje köteles a tényeknek megfelelő adatokat bevinni. A Szolgáltatás címzettjének tilos illegális tartalmat szolgáltatnia.
2.4. Panasztételi eljárás:
2.4.1. A Szolgáltató által nyújtott elektronikus szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos panaszok és az Internetes áruház működésével kapcsolatos egyéb panaszok (kivéve a Termékpanaszos eljárást, amelyet a Szabályzat 6. pontja jelöl meg), az Ügyfél benyújthatja például:
2.4.2. írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok;
2.4.3. elektronikus formában e-mailben a következő címre: reklamacje@lazienka-rea.pl;
2.4.4. Javasoljuk, hogy a Szolgáltatás címzettje a panaszleírásban adja meg: (1) a panasz tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különös tekintettel a szabálytalanságok típusára és időpontjára; (2) a Szolgáltatás igénybevevőjének kérései; és (3) a panaszt benyújtó elérhetőségei – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Szolgáltató általi elbírálását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások, és nem befolyásolják a panasz ajánlott leírása nélkül benyújtott panaszok hatékonyságát.

2.4.5. A panaszra a Szolgáltató azonnal, legkésőbb a benyújtásának napjától számított 14 naptári napon belül válaszol.

3. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI
3.1. Az Ügyfél és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötésére azután kerül sor, hogy az Ügyfél megrendelést adott le az Internetes áruházban a Megrendelési űrlap segítségével A Szabályzat 2.1.2 pontjának megfelelően.
3.2. Az online áruház weboldalán feltüntetett termék ára magyar forintban van megadva, és tartalmazza az adókat. A megrendelés tárgyát képező termék teljes ára, beleértve az adókat, valamint a szállítási költségeket (beleértve szállítási és postai szolgáltatások díját) és egyéb költségeket, és ha ezen díjak összege nem határozható meg – tájékoztatja az Ügyfelet az online áruház weboldalán történő fizetési kötelezettségről a megrendelés leadásakor, ideértve azt is, hogy az Ügyfél kifejezi akaratát, hogy az adásvételi szerződést kössön.
3.3. Az online áruházban az adásvételi szerződés megkötésének folyamata a megrendelőlap használatával
3.3.1. Az adásvételi szerződés megkötése az Ügyfél és az eladó között azután következik be, hogy az Ügyfél az Online áruházban megrendelést adott le A Szabályzat 2.1.2 ponja szerint.
3.3.2. A Megrendelés leadása után az Eladó azonnal megerősíti annak átvételét, és egyúttal elfogadja a Megrendelést végrehajtásra. A Megrendelés átvételének megerősítése és végrehajtásának elfogadása úgy történik, hogy az Ügyfélnek a Megrendelés leadásakor megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küld, amely legalább az Eladó nyilatkozatát tartalmazza a Megrendelés átvételéről és annak elfogadásáról az adásvételi szerződés végrehajtásához. A fenti e-mail vevő általi kézhezvétele után adásvételi szerződés jön létre az ügyfél és az eladó között.
3.4. A konszolidáció, a biztonság és a megkötött adásvételi szerződés tartalmának az Ügyfél számára történő hozzáférhetővé tétele azáltal történik, hogy (1) a jelen szabályzatot közzéteszi az online áruház weboldalán, és (2) elküldi az ügyfélnek A Szabályzat 3.3.2. pontjában említett e-mail üzenetet. Az adásvételi szerződés tartalmát rögzítik az eladó webáruházának informatikai rendszerében.
4. A TERMÉKÉRT VALÓ FIZETÉS MÓDJA ÉS HATÁRIDEJE
4.1. Az Eladó a következő fizetési módokat biztosítja az Ügyfél számára az adásvételi szerződés alapján:
4.1.1. Fizetés utánvéttel kézbesítéskor.
4.1.2. Fizetés készpénzben személyes átvételkor.
4.1.3. Fizetés banki átutalással az eladó bankszámlájára.
4.1.3.1. Bank: Bank Zachodni WBK S.A.
4.1.3.2. Számlaszám: 28 1500 1344 1213 4008 0113 0000.
4.1.4. Elektronikus fizetések és kártyás fizetések a Dotpay.pl-en keresztül – a lehetséges jelenlegi fizetési módokat a http://www.dotpay.pl weboldalon határozzuk meg.
4.1.4.1. Az elektronikus fizetési és fizetési kártyás tranzakciók elszámolása az Ügyfél választása szerint történik a Dotpay.pl weboldalon keresztül. Az elektronikus fizetési és fizetési kártyák szolgáltatását a következők nyújtják:
4.1.4.1.1. Dotpay.pl – DOTPAY S.A. társaság székhellyel Krakkóban, ul. Wielicka 72, 30-552 Krakkó, NIP 6342661860, REGON 240770255, a vállalkozók nyilvántartásába a 0000296790 KRS szám alatt került bejegyzésre, amelyet a Krakkói Krakkó-Śródmieście Kerületi Bíróság vezet, az Országos Bírósági Nyilvántartás XI. Kereskedelmi Osztálya, 4 000 000,00 PLN alaptőkével, 4 000 000,00 PLN befizetett tőkével.
4.2. Fizetési határidő:
4.2.1. Amennyiben az Ügyfél banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy hitelkártyával történő fizetést választ, az Ügyfél köteles a fizetést az adásvételi szerződés napjától számított 7 naptári napon belül teljesíteni.
4.2.2. Ha az Ügyfél úgy dönt, hogy utánvéttel fizet, vagy személyes átvételkor fizet, akkor az Ügyfél köteles a fizetést kézbesítéskor teljesíteni.

5. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGE, MÓDJAI, IDEJE ÉS ÁTVÉTELE
5.1. A termék vevőnek történő szállítása fizetendő, hacsak az adásvételi szerződés másként nem rendelkezik. A termék szállítási költségeit (ideértve szállítási és postai szolgáltatások díját is) az Ügyfél az Online áruház webhelyén, a “Szállítási költségek” fülön és a Megrendelés leadásakor jelzi, ideértve azt is, amikor az Ügyfél kifejezi akaratát, hogy az Értékesítési szerződésre kötelezze magát.
5.2. A Termék személyes vétele az Ügyfél részéről ingyenes.
5.3. Az Eladó a következő szállítási vagy begyűjtési módszereket biztosítja az Ügyfél számára:
5.3.1. Futárszolgálat, utánvéttel futár.
5.3.2. Személyes átvétel elérhető: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok – munkanapokon, 07:00 és 15:00 óra között.
5.4. A Termék vevőnek történő átadásának napja legfeljebb 7 munkanap, kivéve, ha a Termék leírásában vagy a Megrendelésnél rövidebb időszakot határoznak meg. Különböző szállítási határidővel rendelkező termékek esetében a szállítási dátum a leghosszabb megadott dátum, amely azonban nem haladhatja meg a 7 munkanapot. A termék vevőnek történő átadásának kezdete a következő:
5.4.1. Amennyiben az Ügyfél banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával történő fizetés módját választja – az Eladó bankszámlájának vagy elszámolási számlájának jóváírásától számítva.
5.4.2. Ha az Ügyfél az utánvétes fizetési módot választja – az adásvételi szerződés napjától számítva.
5.5. A Terméknek az Ügyfél általi átvételi határideje – ha az Ügyfél személyes átvételt választ, akkor a Termék 7 munkanapon belül készen áll az Ügyfél általi átvételre, kivéve, ha a Termék leírásában rövidebb időtartam van meghatározva, ill. a megrendelés leadásakor. Különböző átvételi készenléti feltételekkel rendelkező termékek esetében az átvételre való készség időtartama a leghosszabb időtartam, amely azonban nem haladhatja meg a 7 munkanapot. Az Ügyfelet az Eladó további tájékoztatással látja el a Termék átvételre való készségéröl. A termék vevő általi átvételének kezdetét a következőképpen számoljuk:
5.5.1. Amennyiben az Ügyfél banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával történő fizetés módját választja – az Eladó bankszámlájának vagy elszámolási számlájának jóváírásától számítva.
5.5.2. Ha az Ügyfél utánvéttel dönt – az adásvételi szerződés napjától kezdve.

6. TERMÉKPANASZ
6.1. Az Eladó Ügyféllel szembeni felelősségének alapját és terjedelmét, ha az eladott terméknek fizikai vagy jogi hibája van (szavatosság), az általánosan alkalmazandó jogszabályok határozzák meg, különösen a Polgári Törvénykönyv. A 2014. december 24-ig megkötött adásvételi szerződések esetében az eladó felelősségének alapja és terjedelme az Ügyféllel szemben, aki természetes személy, aki a Terméket szakmai vagy üzleti tevékenységhez nem kapcsolódó célokra vásárolja meg, mivel a Termék nem felel meg az Értékesítésnek. Megállapodást az általánosan alkalmazandó jogszabályok határozzák meg, különösen a fogyasztói értékesítés különleges feltételeiről és a Polgári Törvénykönyv módosításáról szóló, 2002. július 27-i törvény (Journal of Laws, 2002, 141. szám, 1176, módosított szöveg).
6.2. Az Eladó köteles az Ügyfelet hibátlan Termékkel ellátni. Az Eladónak a termékhibáért való felelősségéről és az Ügyfél jogairól részletes információkat az Online áruház webhelye a “Termékpanasz” fülön talál.
6.3. A panaszt az ügyfél nyújthatja be, például:
6.3.1. írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;
6.3.2. elektronikus formában e-mailben a következő címre: reklamacje@lazienka-rea.pl;
6.4. Javasoljuk, hogy az Ügyfél a panasz leírásában adja meg: (1) a panasz tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különös tekintettel a hiba típusára és időpontjára; (2) követeljen egy módszert, amellyel a termék megfelel az adásvételi szerződésnek, vagy nyilatkozatot tesz az árcsökkentésről vagy az adásvételi szerződésről való elállásról; és (3) a panaszt benyújtó személy elérhetőségei – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Eladó általi elbírálását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások, és nem befolyásolják az ajánlott leírás nélkül benyújtott panaszok hatékonyságát.
6.5. Az Eladó az Ügyfél panaszára haladéktalanul, legkésőbb a benyújtásának napjától számított 14 naptári napon belül válaszol. Ha az Eladó nem ad választ a fent említett határidőn belül, az azt jelenti, hogy az Eladó a panaszt indokoltnak tartotta.
6.6. A jótállási jogokat gyakorló ügyfél köteles a hibás Terméket az Eladó költségére az alábbi címre szállítani: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok. Ha a Termék típusa vagy annak telepítési módja miatt a Termék kézbesítése az Ügyfél részéről rendkívül nehézkes lenne, az Ügyfél köteles a Terméket az Eladó rendelkezésére bocsátani azon a helyen, ahol a Termék található.

7. A PANASZOK RENDEZÉSÉNEK ÉS A KÖVETELÉSEK ELVÉGZÉSÉNEK MŰKÖDÉSI MÓDSZEREI, EZEKHEZ AZ ELJÁRÁSOKHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK
7.1. Részletes információ arról, hogy a fogyasztónak milyen lehetősége van a panaszok és a jogorvoslatok kezelésére bíróságon kívüli eszközökre, valamint az ezekhez az eljárásokhoz való hozzáférés szabályai elérhetők a hivatalokban és a poviat (önkormányzati) fogyasztói ombudsmanok, társadalmi szervezetek honlapjain. a törvényi feladatok közé tartozik a fogyasztóvédelem, a Kereskedelmi Felügyelet Felügyelőségei, valamint a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal következő internetes címein: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php és http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
7.2. A fogyasztónak a következő lehetőségei vannak a peren kívüli panasz- és jogorvoslati módszerek alkalmazására:
7.2.1. Az ügyfél jogosult a cikkben említett állandó békéltető fogyasztói bírósághoz fordulni. A kereskedelmi ellenőrzésről szóló, 2000. december 15-i törvény (Journal of Laws, 2001. 4. szám, 25. pont, módosított szöveg) 37. cikke a megkötött adásvételi szerződésből eredő vita rendezésére irányuló kérelemmel. Az állandó fogyasztói választott bíróságok szervezeti és működési szabályait az igazságügyi miniszter 2001. szeptember 25-i, az állandó fogyasztói választott bíróságok szervezeti és működési szabályairól szóló rendelete határozza meg. (Journal of Laws 2001, 113. szám, 1214. tétel).
7.2.2. Az ügyfél jogosult a kereskedelem ellenőrzésének tartományi felügyelőjéhez fordulni. A kereskedelem ellenőrzéséről szóló, 2000. december 15-i törvény (Journal of Laws, 2001. 4. szám, 25. pont, módosított) 36. cikke, amelyben az Ügyfél és a Vevő közötti vita békés rendezésével kapcsolatos közvetítési eljárás megindításának kérelmét kéri. A Kereskedelmi Felügyelet tartományi felügyelője által lefolytatott mediációs eljárás szabályairól és eljárásáról a kereskedelemi felügyelet egyes tartományi felügyelőségének irodáiban és honlapjain olvasható további információ.
7.2.3. Az ügyfél ingyenes segítséget kaphat az Ügyfél és az Eladó közötti vita rendezésében, egy poviat (önkormányzati) fogyasztói ombudsman vagy egy társadalmi szervezet, amelynek törvényi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (beleértve a Fogyasztói Szövetséget, a Lengyel Fogyasztók Szövetségét) ingyenes segítségét is igénybe veheti. ). Tanácsot ad a Fogyasztói Szövetség a bilety@dlakonsumentow.pl e-mail címen és a Lengyel Fogyasztók Szövetsége az ingyenes 88 889 866 fogyasztói telefonszámon.
8. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA (2014. DECEMBER 25-től KÖTÖTT ELADÓ MEGÁLLAPODÁSOKRA VONATKOZIK)
8.1. A távmőködési szerződést megkötött fogyasztó 14 naptári napon belül indoklás nélkül és költség nélkül elállhat ettől, kivéve a 8.8. pontban meghatározott költségeket. A határidő betartásához elegendő nyilatkozatot küldeni annak lejárta előtt. A szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot be lehet nyújtani, például:
8.1.1. írásban a következő címre: ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok;
8.1.2. elektronikus formában e-mailben a következő címre: biuro.rea@podlasiak.com.pl;
8.2. A fogyasztói jogokról szóló törvény 2. melléklete egy példaként szolgáló elállási formanyomtatványt tartalmaz, amely ezen felül a pontban is elérhető 11. számú szabályzata és az Online áruház honlapján a “Visszavonás” fülön. A fogyasztó használhatja az űrlapsablont, de ez nem kötelező.
8.3. A szerződéstől való elállás időtartama kezdődik:
8.3.1. olyan szerződés esetén, amelyben az Eladó adja ki a terméket, köteles átadni tulajdonjogát (pl. adásvételi szerződés) – attól, hogy a terméket a fogyasztó vagy az általa kijelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik fél birtokába adja, és olyan szerződés, amely: (1) számos olyan terméket tartalmaz, amelyeket külön-külön, tételenként vagy részenként szállítanak – az utolsó termék, tétel vagy rész birtokába kerülésétől kezdve, vagy (2) a termékek meghatározott időtartamra történő rendszeres kézbesítéséből áll – az első Termék birtokba vétele;
8.3.2. egyéb szerződések esetében – a szerződés napjától számítva.
8.4. Szerződéstől való elállás esetén a távszerződést nem tekintik megkötöttnek.
8.5. Az eladó köteles haladéktalanul, legkésőbb a fogyasztó szerződésről való elállásáról szóló nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszafizetni a fogyasztónak az általa teljesített összes fizetést, beleértve a Termék szállítási költségeit is (kivéve: az Ügyfél által választott szállítási módból eredő további költségek, amelyek nem az online áruházban elérhető legolcsóbb szokásos kézbesítési módok). Az eladó a fizetést a fogyasztó által használt fizetési móddal téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten beleegyezett egy másik visszafizetési módba, amely nem jelent költségeket számára. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy a Terméket magától a fogyasztótól gyűjtse be, akkor visszatarthatja a fogyasztótól kapott kifizetések megtérítését mindaddig, amíg a Terméket visszaküldik, vagy a fogyasztó nem igazolja visszatérését, attól függően, hogy melyik esemény következik be először.
8.6. A fogyasztó köteles haladéktalanul, legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított 14 naptári napon belül visszaküldeni a Terméket az Eladónak, vagy átadni az Eladó által átvételre felhatalmazott személynek, kivéve, ha az Eladó felajánlotta hogy maga gyűjtse be a Terméket. A határidő betartásához elegendő a Terméket annak lejárta előtt visszaküldeni. A fogyasztó visszaküldheti a Terméket a következő címre: ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok.
8.7. A fogyasztó felelős a termék értékének csökkentéséért, ha azt olyan módon használja, amely meghaladja a termék jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértéket.
8.8. A fogyasztó szerződésből való elállásával kapcsolatos lehetséges költségek, amelyeket a fogyasztó köteles viselni:
8.8.1. Ha a fogyasztó az Internetes áruházban elérhető legolcsóbb szokásos kézbesítési módtól eltérő Termék-szállítási módot választott, az Eladó nem köteles megtéríteni a fogyasztó számára az általa felmerült többletköltségeket.
8.8.2. A fogyasztó viseli a Termék visszaküldésének közvetlen költségeit.
8.8.3. Olyan termék esetében, amely olyan szolgáltatás, amelynek teljesítése – a fogyasztó kifejezett kérésére – a szerződéstől való elállás határideje előtt kezdődött, köteles az a fogyasztó, aki ilyen kérelem benyújtása után él a szerződés felmondásának jogával. fizetni a teljesített szolgáltatásokért a szerződésből való elállásig. A fizetés összegét a nyújtott szolgáltatás terjedelmével arányosan kell kiszámítani, figyelembe véve a szerződésben megállapított árat vagy díjazást. Ha az ár vagy a díjazás túlzott, az összeg kiszámításának alapja a nyújtott szolgáltatás piaci értéke.
8.9. A távollevői szerződéstől való elállás joga nem áll a fogyasztó rendelkezésére a szerződésekkel kapcsolatban:
8.9.1. (1) szolgáltatásnyújtás esetén, ha az eladó teljes körűen teljesítette a szolgáltatást a fogyasztó kifejezett beleegyezésével, akit a szolgáltatás megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy miután az eladó teljesítette a szolgáltatást, elveszíti a jogát elállni a szerződéstől; (2) amelyben az ár vagy a javadalmazás a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs ellenőrzése, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt bekövetkezhetnek;( 3) amelyben a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott termék, amelyet a fogyasztó előírásai szerint gyártanak, vagy egyéni igényeinek kielégítésére szolgál; (4) amelyben a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid eltarthatóságú termék; (5) amelyben a szolgáltatás tárgya egy zárt csomagolásban szállított termék, amelyet a csomag felnyitása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, ha a csomagot a kiszállítás után kinyitották; (6) amelyekben a szolgáltatás tárgya olyan termékek, amelyek a szállítás után jellegüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más dolgokhoz; (7) amennyiben a szolgáltatás tárgya alkoholos ital, amelynek árában az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, és amelynek leszállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor, és amelynek értéke a termék ingadozásától függ azon a piacon, amely felett az Eladónak nincs ellenőrzése; (8) amelyben a fogyasztó kifejezetten követelte, hogy az Eladó sürgős javításra vagy karbantartásra jöjjön hozzá; ha az eladó a fogyasztó által kértektől eltérő kiegészítő szolgáltatásokat nyújt, vagy a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges pótalkatrészektől eltérő termékeket nyújt, a fogyasztónak joga van elállni a kiegészítő szolgáltatásokkal vagy termékekkel kapcsolatos szerződéstől; (9) amelyben a szolgáltatás tárgya hang- vagy képfelvételek vagy számítógépes szoftver, amelyet zárt csomagolásban szállítanak, ha a csomagot a kézbesítést követően nyitották meg; (10) újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítésére, az előfizetői szerződések kivételével; (11) nyilvános árverés útján kötötték meg; (12) nem lakossági célú szállásszolgáltatás nyújtására,dolgok, autókölcsönzés, gasztronómia, szabadidős, szórakoztató, sport- vagy kulturális eseményekhez kapcsolódó szolgáltatások, ha a szerződés meghatározza a szolgáltatás nyújtásának napját vagy időszakát; (13) a tárgyi adathordozón nem tárolt digitális tartalom szállítására, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött a szerződéstől való elállás határideje előtt, és miután az Eladót tájékoztatta az elállási jog elvesztéséről.

9. VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
9.1. A Szabályzat ezen szakasza és az abban foglalt rendelkezések csak azokra az Ügyfelekre és Szolgáltatás-felhasználókra vonatkoznak, akik nem fogyasztók.
9.2. Az Eladónak jogában áll a Megállapodás megkötésétől számított 14 naptári napon belül elállni az Ügyféltől, aki nem fogyasztó. Ebben az esetben az adásvételi szerződéstől való elállás indokolás nélkül történhet, és nem eredményez semmilyen követelést azon vevő részéről, aki nem fogyasztó az eladóval szemben.
9.3. Azok az Ügyfelek, akik nem fogyasztók, az Eladónak joga van korlátozni a rendelkezésre álló fizetési módokat, ideértve az előfizetés teljes vagy részleges megkövetelését is, függetlenül az Ügyfél által választott fizetési módtól és az Adásvételi szerződés megkötésének tényétől.
9.4. Az Eladó által a Terméknek a fuvarozó részére történő kiadása után a Termékhez kapcsolódó előnyök és terhek, valamint a Termék véletlen elvesztésének vagy károsodásának kockázata áthárul a Vásárlóra, aki nem fogyasztó. Ilyen esetben az Eladó nem vállal felelősséget a Termék bármilyen veszteségéért, hibájáért vagy károsodásáért, amely a szállításba történő befogadásáig, a vevőnek történő átadásáig és a szállítás késedelméért származik.
9.5. A termék fuvarozón keresztül történő elküldése esetén a vevő köteles a szállítmányt időben és az ilyen szállítmányokra elfogadott módon ellenőrizni. Ha megállapítja, hogy a termék szállítás közben elveszett vagy megsérült, köteles minden szükséges intézkedést végrehajtani a fuvarozó felelősségének megállapításához.
9.6. A Polgári Törvénykönyv 558. §-a 1. bekezdésének értelmében az Eladónak a Termékre vonatkozó szavatossága alapján fennálló felelőssége kizárt az Ügyfél felé, aki nem fogyasztó.
9.7. A nem fogyasztó ügyfelek esetében a Szolgáltató az Elektronikus Szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést azonnali hatállyal és indoklás nélkül felmondhatja az Ügyfél megfelelő nyilatkozatának megküldésével.
9.8. A Szolgáltató / Eladó felelőssége a Szolgáltatást igénybe vevővel / Ügyféllel szemben, aki nem fogyasztó, annak jogalapjától függetlenül, korlátozott – mind egyetlen követelés részeként, mind pedig az összes követelés tekintetében – az összegig. az adásvételi szerződés alapján fizetett ár és szállítási költségek, de legfeljebb 1000 PLN összegig. A Szolgáltató / Eladó a Szolgáltatást igénybe vevővel / Ügyféllel szemben felelős, aki nem fogyasztó, csak a szerződés megkötésekor kiszámítható tipikus károkért, és nem felelős a nem fogyasztóhoz kapcsolódó Ügyfél / Ügyfél elvesztett előnyeiért.
9.9. Az Eladó / Szolgáltató és az Ügyfél / Szolgáltatás igénybe vevője között felmerülő esetleges vitákat, akik nem fogyasztók, az Eladó / Szolgáltató székhelye szerint illetékes bírósághoz kell benyújtani.

10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
“A Vevővel kötött szerződés részeként az Áruház jogosult meghívót küldeni az értékesítés utáni felmérés kitöltésére a Vevő e-mail címére. A felmérést a tranzakcióval kapcsolatos vélemény megvizsgálására használják. A vevő önként kitöltheti a kérdőívet. “
10.1. Az online áruházon keresztül kötött megállapodásokat lengyelül kötik meg.
10.2. A szabályzat módosítása:
10.2.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot fontos okokból módosítsa, vagyis: törvényi változások; a fizetési és kézbesítési módszerek változásai – olyan mértékben, amennyiben ezek a változások befolyásolják a jelen szabályzat rendelkezéseinek végrehajtását.
10.2.2. A jelen Szabályzat alapján folyamatos szerződések megkötése esetén (pl. Elektronikus Szolgáltatások nyújtása – Számla) a módosított szabályzat a Szolgáltatást igénybe vevőt kötelező érvényűnek tekinti, ha a Kbt. A Polgári Törvénykönyv 384. és 384. cikke [1], vagyis a Szolgáltatás igénybevevőjét megfelelően tájékoztatták a változásokról, és a bejelentéstől számított 14 naptári napon belül nem mondott fel szerződést. Abban az esetben, ha a Szabályzat módosítása bármilyen új díj bevezetését vagy a meglévő díjak növekedését vonja maga után, a Szolgáltatás igénybe vevője, aki fogyasztó, jogosult elállni a szerződéstől.
10.2.3. A jelen szerződés alapján a folyamatos szerződéstől eltérő szerződések (pl. Adásvételi szerződés) megkötése esetén a Szabályzat módosítása semmilyen módon nem sérti a szolgáltatás igénybevevőinek / vásárlóinak a hatálybalépés előtt megszerzett jogait. A Szabályzat módosításai nem hatnak a már végrehajtott vagy leadott Megrendelésekre és már megkötött, végrehajtott vagy teljesített Értékesítési megállapodásokra.
10.3. A jelen szabályozás által nem érintett kérdésekben a lengyel törvény általánosan alkalmazandó rendelkezéseit kell alkalmazni, különösen: a Polgári Törvénykönyvet; az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló, 2002. július 18-i törvény (Journal of Laws, 2002, 144. szám, 1204. tétel, módosítva); 2014. december 24-ig fogyasztói ügyfelekkel kötött adásvételi szerződések esetében – a bizonyos fogyasztói jogok védelméről és a veszélyes termékkel okozott károkért való felelősségről szóló, 2000. március 2-i törvény rendelkezései (Journal of Laws of 2000., 22. szám.) , a módosított 271. pont) és a fogyasztói értékesítés különleges feltételeiről és a Polgári Törvénykönyv módosításáról szóló, 2002. július 27-i törvény (Journal of Laws, 2002, 141. szám, 1176, módosított szöveg); a 2014. december 25-től fogyasztóként kötött ügyfelekkel kötött adásvételi szerződések esetében – a fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i törvény rendelkezései (2014. évi Jogi Törvény, módosított 827. tétel); és az általánosan alkalmazandó jog egyéb vonatkozó rendelkezései.
11. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS MINTÁJA
Elállási űrlap mintája
(ezt az űrlapot csak akkor kell kitölteni és visszaküldeni, ha el akar állni a szerződéstől)
- Címzett:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE “PODLASIAK” ANDRZEJ CYLWIK
ul. Przędzalniana 6K, 15-688 Białystok
lazienka-rea.pl
biuro.rea@podlasiak.com.pl
Én / mi (xy) kijelentem / kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy / a következő szolgáltatás nyújtására irányuló tekintetében(*)
- Termék/ek megnevezése
- A szerződés megkötésének dátuma () / nyugta ()a következő cikkek ()
- A fogyasztó(k) neve és vezetékneve
- A fogyasztó(k) címe
- A fogyasztó(k) aláírása (csak akkor, ha az űrlapot papír formában küldik el)
- Dátum
További megjegyzések az ügyfél számára (az e-mailben és az előírások szerint)
EMLÉKEZZEN,
hogy miután a szállítmányt rendeltetési helyére szállították, joga van ellenőrizni a szállítmány állapotát, mielőtt a szállítótól átvenné.
EMLÉKEZZEN, ha a szállítmány átadása előtt kiderül, hogy hibát vagy kárt szenvedett, a fuvarozó köteles haladéktalanul megállapítani annak állapotát és a kár körülményeit. A fuvarozó a jogosult kérésére szintén elvégzi ezeket a tevékenységeket, ha azt állítja, hogy a szállítmány megsérült.
EMLÉKEZZEN, ha a szállítmány kézbesítése után hibát vagy sérülést észlel, amely kívülről nem látható az átvételkor, akkor joga van, közvetlenül a kár felfedezése után, de legkésőbb a szállítás kézhezvételétől számított 7 napon belül, hogy kérje a szállítmányozót a szállítmány állapotának meghatározásához.
Ne feledje, hogy a csomag jogosult személy általi fenntartás nélküli elfogadása a veszteség vagy kártérítési igény elévülését eredményezi, kivéve, ha:
A kárt a jegyzőkönyv megerősítette, mielőtt a csomagot az arra jogosult elfogadta.
Az ilyen állítást a fuvarozó hibája miatt hagyták ki.
A veszteség vagy kár a fuvarozó szándékos kötelességszegéséből vagy súlyos gondatlanságából származott.
A kívülről nem látható károkat a felhatalmazott személy a küldemény átvételét követően állapította meg, és 7 napon belül követelte annak állapotának megállapítását, és bebizonyította, hogy a kár a szállítmány szállításra való elfogadása és kiadása között következett be.
BANK ÁTUTALÁS RÉSZLETEK:
Cég neve: P.H. Podlasiak
Bank neve: Santander Bank Polska S.A.
SWIFT kód: WBKPPLPP
IBAN: PL17 1090 2590 0000 0001 4664 7395

Minta űrlapsablonok letöltésre:
Termék-visszaküldési űrlap
Termékcsere űrlap
Panasz űrlap

Hírlevél

Tartson lépést kínálatunkkal, akcióinkkal és különleges ajánlatainkkal!
Iratkozzon fel hírlevelünkre még ma!